Фонетика — досить цікавий розділ мовознавства, який водночас є й досить складним. Раніше, коли дитина тільки робила свої перші кроки на шляху до оволодіння цією наукою, достатньо було самого лише знайомства з базовими принципами фонетики. Тепер цілком можливо й доцільно заглибитись у неї, що і пропонує це завдання, у процесі виконання якого дитина тренуватиметься визначати причини зміни звучання приголосних, а саме — їхнє пом’якшення. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох слів, які розташовані в стовпчик. У цих словах зустрічаються приголосні звуки, один із яких — помʼякшений. Причина помʼякшення різна для кожного випадку. Поряд із цим стовпчиком міститься інший, де називаються різні можливі причини цього явища. Мʼякість більшості приголосних є результатом дії тих чи інших чинників. Лише деякі приголосні української мови завжди мʼякі або завжди тверді, більшість мають обидві форми. Наприклад, завжди помʼякшується приголосний звук, що стоїть перед «і», перед «ь» або перед йотованою голосною, якщо немає апострофа. Отже, дитина має проаналізувати кожен випадок помʼякшення в наведених словах. Після цього учень переміщує клітинки з вірогідними причинами мʼякості до відповідних слів. Коли школяр перемістить їх усіх відповідно до цих мовних конструкцій, яких вони описують, то пройде на новий етап завдання, де зіштовхнеться з іншими подібними випадками. Головна мета цієї вправи, досить легкої, у тому, щоби надати дитині досвід в опрацюванні помʼякшених приголосних, роблячи акцент на різних причинах цього явища. Хоча слова не супроводжуються ілюстраціями, поряд із робочою зоною міститься зображення додаткового героя, який посилює інтерактивний компонент завдання й робить його більш цікавим.