Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Фонетика — досить цікавий розділ мовознавства, який водночас є й досить складним. Раніше, коли дитина тільки робила свої перші кроки на шляху до оволодіння цією наукою, достатньо було самого лише знайомства з базовими принципами фонетики. Тепер цілком можливо й доцільно заглибитись у неї, що і пропонує це завдання, у процесі виконання якого дитина тренуватиметься визначати причини зміни звучання приголосних, а саме — їхнє пом’якшення. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох слів, які розташовані в стовпчик. У цих словах зустрічаються приголосні звуки, один із яких — помʼякшений. Причина помʼякшення різна для кожного випадку. Поряд із цим стовпчиком міститься інший, де називаються різні можливі причини цього явища. Мʼякість більшості приголосних є результатом дії тих чи інших чинників. Лише деякі приголосні української мови завжди мʼякі або завжди тверді, більшість мають обидві форми. Наприклад, завжди помʼякшується приголосний звук, що стоїть перед «і», перед «ь» або перед йотованою голосною, якщо немає апострофа. Отже, дитина має проаналізувати кожен випадок помʼякшення в наведених словах. Після цього учень переміщує клітинки з вірогідними причинами мʼякості до відповідних слів. Коли школяр перемістить їх усіх відповідно до цих мовних конструкцій, яких вони описують, то пройде на новий етап завдання, де зіштовхнеться з іншими подібними випадками. Головна мета цієї вправи, досить легкої, у тому, щоби надати дитині досвід в опрацюванні помʼякшених приголосних, роблячи акцент на різних причинах цього явища. Хоча слова не супроводжуються ілюстраціями, поряд із робочою зоною міститься зображення додаткового героя, який посилює інтерактивний компонент завдання й робить його більш цікавим.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.24
Розподіляємо слова з м'яким приголосним
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися