Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже має певний досвід роботи з іменниками, і знає основну інформацію про цю частину мови. Іменник – одна з головних, найбільш вживаних та центральних у структурному плані частин української мови, яка означає предмет, істоту, явище, особу та відповідає на питання «хто?» або «що?» і змінюється за рядом специфічних і притаманних їй граматичним категоріям. У ході виконання цього завдання, яке відкриває низку вправ, присвячених цій частині мови, дитина зазирне глибше у суть іменника, познайомившись з конкретними та абстрактними видами цих слів. Диференціація іменників на конкретні та абстрактні носить виключно лексичний характер. Конкретні іменники називаються те, що втілено у матеріальному світі, що можна побачити, відчути на дотик, виміряти. Абстрактні іменники називають те, що повʼязано з внутрішнім світом людини, з духовними сферами, почуттями, загалом те, що не можна виміряти. І завдяки цьому завданню школяр тренуватиметься такі іменники розрізняти. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох іменників. Граматично та лексично вони завжди різні. Учень бачить, що ці іменники можна розділити на дві умовні групи: на абстрактні та конкретні. Над робочою зоною з цими іменниками формулюється мета пошуків. Якщо на одному рівні слід знайти абстрактні, а на наступному обʼєктом пошуків будуть вже конкретні іменники. Учень аналізує з цієї точки зору кожне з цих слів, після чого виділяє ті, які підходять під критерій відбору. Коли школяр виділяє всі потрібні іменники, то й проходить на новий етап завдання. Для того, щоб урізноманітнити виконання цієї вправи, робоча зона супроводжується зображенням додаткових персонажів, предметів тощо.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.1
Розрізняємо конкретні та абстрактні іменники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися