Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Застарілі слова належать до того шару лексики української мови, який наразі активно не використовується тому, що самі поняття, які ці слова називаються, вже рідко зустрічаються або ж виникли інші слова, що більш актуально передають те, що вони передавали раніше. Водночас є й неологізми – слова, які виникли відносно недавно та стали частиною лексичного запасу української мови кілька років тому, бо називають вони нові предмети, які недавно винайшли, або ж процеси, для яких лише нещодавно знайшли тлумачення або визначення. Хоча здається, що застарілі слова та неологізми є протилежні відносно одне одного, їх обʼєднує дещо – всі ці слова є незвичайними для дитини, іноді навіть складними для опрацювання. І у процесі виконання цього завдання учень навчиться базовим прийомам роботи з ними, а саме – навчиться їх відрізняти. На екрані перед учнем міститься новий для кожного етапу набір слів. Всі вони є частиною словникового запасу української мови, всі написані правильно, всі цілком можуть використовуватись у текстах, однак, деякі з них є неологізмами, а інші – застарілими словами. З обох боків від стовпчика цих слів є дві відповідно підписані робочі зони, поки що порожні. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити кожне слово до відповідної робочої зони. Опрацювати треба всі слова, щоб пройти на новий етап до нового їхнього набору. Для того, щоб правильно визначити місце слова у цій композиції, дитина має кожного разу вдаватись до лексичного аналізу, згадуючи, що це слово називає – щось, що використовувалось у минулому, або щось, що зʼявилось у житті людей недавно. Однак, рухаючись між етапами, дитина навчиться поступово впізнавати неологізми та застарілі слова з першого погляду, розпізнаючи специфічні їхні риси.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.20
Розрізняємо неологізми та застарілі слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися