Алфавіт — це набір усіх літер мови, які розташовані в певному порядку. Вивчити абетку важливо, передусім, для того, щоби знати букви та вміти орієнтуватись у них. Однак, в абетки є ще один спосіб використання, більш прикладний. Йде мова про те, що за допомогою неї створюють словники та структурують інформацію. Слова, назви книг, імена і прізвища — загалом, будь-які словесні структури — можна розташувати в алфавітному порядку. У процесі виконання цього завдання дитина робитиме це. На екрані перед учнем міститься кілька предметів із різними назвами. Наприклад, кілька книг, які розкладені на поличках тощо. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоби розмістити їх у алфавітному порядку. Це означає, що першим у ряду має бути той обʼєкт, назва якого починається з літери, яка ближча до початку абетки. Якщо ж треба порівняти пару слів з однаковими першими літерами, то порівнюють за цим принципом уже другі букви в кожній назві. Якщо і другі букви збігаються, порівнюють треті. Порівняння відбувається попарно: не можна порівнювати першу літеру однієї назви з другою буквою іншої; тільки першу з першою, а другу — з другою. А проте спочатку предмети перебувають в хаотичному порядку, тож важливо знайти той, що є першим, і вже після цього можна орієнтуватися на нього. Коли школяр виконує сортування всіх цих предметів за їхніми назвами, то проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічну роботу з іншими обʼєктами. Завдяки розташуванню слів за алфавітом не лише покращується знання порядку літер у абетці, а і спрощується подальша робота з інформацією, адже вже відомо, де треба шукати, наприклад, ту чи іншу книгу.