Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова використовуються не лише для того, щоб описати які предмети навколишнього світу або описати певні події, які відбулись або відбуваються в ньому. Не менш важливою роллю слів є те, що вони використовуються для передачі внутрішнього світу мовця, зокрема — його емоцій, почуттів та переживань. Якщо використовувати лексичний принцип диференціації мовних одиниць, такі слова, незалежно від того, до якої частини мови вони належать, становлять істотну частину об’єму лексичного запасу української мови. І в процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з такими словами. На екрані перед учнем міститься визначення певного почуття або емоції у їхньому загальному розумінні. Поруч, поза межами робочої зони з цим визначенням, міститься набір слів. Усі вони описують або називають ті чи інші почуття чи емоції. Школяр читає визначення, після чого знаходить те слово, яке підходить для нього найкраще. Усі ці слова досить різні, то визначити, яке описується в тексті, досить легко. Коли дитина вибирає потрібне слово, і воно зʼявляється на своєму місці у визначенні, починається наступний етап завдання, де треба буде опрацювати інше подібне визначення. Зміниться також і й набір слів для опрацювання. Хоча визначення в рамках одного етапу лише одне, для того, щоби вибрати для нього правильне слово, дитині доводиться пригадувати лексичне значення всіх слів, що знаходяться в опрацьованій групі, а це означає, що в рамках одного етапу школяр відразу стикається з кількома різними термінами. Дитина має розуміти, що означають ці слова не лише символічно, а і внутрішньо, тобто відчувати, для якого почуття використовується визначення «радість», а для якого — «смуток».

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Словничок почуттів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися