Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прикметники мають здебільшого ті ж граматичні категорії, що й іменники, з якими дитина вже знайомилась раніше. З одного боку, це спрощує опрацювання прикметників, адже немає необхідності, скажімо, вчити відмінки: прикметники змінюються за тими ж відмінками, що й іменники, хоча клична форма й не використовується. Однак, з іншого боку, морфемний склад прикметників не такий, як в іменників, тож відмінкові форми одного й того самого прикметника матимуть інші закінчення, з якими дитина ще не стикалась, а тому їх вивчення вимагає особливої уваги, аби не виникло плутанини. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься ставити прикметники у відмінки, які вимагає контекст. На екрані перед учнем міститься робоча зона з коротким текстом буквально на одне речення. У ньому міститься порожня ділянка, куди слід помістити прикметник у відповідній відмінковій формі. Важливо, що початкова форма прикметника подається тут же, зверху над полем опрацювання. Завдяки цьому учень знає лексичне значення потрібного прикметника, який підходить для цього короткого тексту, а також його рід та число. Залишилось лише знайти правильну форму відмінка. Для цього школяр ставить до прикметника порідне питання: «якого?» або «чого?» для родового відмінка; «якому?» або «чому?» для давального й так далі. Орієнтиром є іменник, з яким синтаксично та лексично повʼязується цей прикметник. Коли школяр вписує прикметник у правильному відмінку, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати подібну роботу з іншим прикметником. Замість того, щоби надавати таблицю з відмінками й питаннями, ця вправа пропонує роботу з текстом тому, що такий формат подачі інформації є значно більш цікавим. Крім того вибір відмінка визначається відповідними умовами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.4
Ставимо прикметники у потрібному відмінку
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися