Одна з граматичних категорій, які є властивими для більшості іменникових частин мови і, зокрема, для іменників – це категорія числа. В граматиці української мови всього є дві такі категорії: однини і множини. Якщо іменник має форму однини, то це означає, що предмет, який він називає, один-єдиний. А от множина може означати будь-яке число цих предметів від пари і до безкінечності (виключенням є збірні іменники, які означають сукупність речей, тому граматично мають форму однини, але означають багато обʼєктів одного типу). Початковою формою іменника є називний відмінок однини. Відповідно для того, щоб навчитись ефективно працювати з категорією числа, необхідно тренуватись перетворювати однину в множину, чому й присвячене це завдання. На екрані перед учнем міститься пара дороговказувачів, на яких розміщені написи іменників. Всі іменники спочатку мають форму однини. Під ними – пара іменників у формі множини. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб для іншої пари іменників в однині теж знайти відповідні форми множини та вписати у порожні зони внизу дороговказувачів. Наявна пара іменників, які вже мають обидві форми, є підказкою, адже морфемно вони попарно схожі: маючи різні корені, вони мають подібні суфікси та закінчення, тож, дивлячись на форму множини першого слова, учню простіше самостійно знайти форму множини для другого на цьому ж стовпі. Коли дитина впише обидва іменника у формі множини, то пройде на новий етап, де стикнеться з іншим подібним випадком. Поступово, рухаючись між рівнями, дитина дізнається, які суфікси та закінчення треба використовувати в залежності від початкової форми іменника, а це знадобиться в майбутньому і при вивченні іменників, і у спілкуванні.