Є кілька видів звʼязку слів у словосполученнях, й один із них — узгодження. Сутність цього виду звʼязку полягає в тому, що головне слово має певні граматичні категорії, а залежне підлаштовується під них, узгоджуючись, наприклад, за родом, числом та відмінком. Для того, щоб у словосполученні відбувалось узгодження, необхідно, аби головне та залежне слова мали спільні граматичні категорії, тому здебільшого такі словосполучення складаються з іменних частин мови. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься узгоджувати слова в словосполученнях. Це необхідно не лише для опрацювання вже готових комбінацій слів, а і для того, щоб самостійно утворювати словосполучення з іменникових частин мови в майбутньому. На екрані перед дитиною міститься робоча зона з кількома словосполученнями, де як головне, так і залежне слова вже є в наявності. Однак, закінчення залежного слова пропущене — на його місці в кожному випадку порожній квадратик. Закінчення слова — ядро його граматичного значення, і через закінчення виражається рід, число та відмінок того ж прикметника. Школяр аналізує кожне словосполучення по черзі. Необхідно поставити правильне питання від головного слова до залежного з огляду на рід, число та відмінок іменника, щоб надати правильних категорій і прикметнику. Коли школяр вписує в порожні клітинки закінчення до кожного залежного слова, узгоджуючи елементи словосполучення, то проходить на новий етап до аналогічного завдання.