Діалог – це перенесення розмови між людьми з усного мовлення на писемне. Слова кожного співрозмовника називаються репліками, і вони можуть містити як одне, так і кілька речень. Для того, щоб діалог мав правильну форму, необхідно зберігати необхідне оформлення та порядок реплік. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься відновлювати правильний порядок реплік у діалогах. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони, де знаходиться кілька реплік, котрі спочатку перемішано у хаотичному порядку. Дитина має прочитати їх та знайти логічний та змістовний звʼязок між ними, аби поєднати їх у діалог шляхом зміни їхнього порядку. Складність завдання у тому, що переміщувати дитина може не кожну репліку, а кожен рядок, тож учню доведеться бути особливо уважним, щоб нічого не переплутати. Спершу дитина шукає логічний початок діалогу, наприклад, вітання двох співрозмовників, або ж питання, з якого починається розмова тощо. Потім школяр знаходить наступну репліку, яка повʼязана з попередньою – і так ніби «чіпляє» одну репліку за іншою, будуючи розмову. Коли школяр переміщує репліки по рядкам у правильному порядку, то проходить на наступний етап завдання. Ця вправа дозволяє школяру краще зрозуміти внутрішню структуру діалогу, той логічний звʼязок, який мусять мати репліки у ньому.