Під час вимови деякі звуки в словах мають схильність наближатися за своїм звучанням до інших. Є цілий набір подібних випадків, наприклад, поодинокі приголосні на кінці слів часто здаються глухими, навіть якщо вони там дзвінкі. Або ж у окремих словах трапляються порівняно складні випадки, коли важко вибрати, яку літеру слід писати. Такі випадки повʼязані з історичними обставинами, наприклад, зі змінами, які могли б бути в запозичених словах тощо. Може бути неясно, яку літеру писати, не лише у випадку з ненаголошеними голосними, а й із багатьма приголосними. І дитина в процесі виконання цього завдання познайомиться з рядом таких випадків. На екрані перед учнем міститься зображення кількох слів, що мають пропущені ділянки, де бракує, як мінімум, однієї букви. Під кожним таким неповним словом є кілька варіантів літер, серед яких треба вибрати одну, яку треба перемістити до порожнини у відповідному слові. Школяр аналізує кожне слово та підбирає правильний варіант потрібної букви. Коли учень робить це з усіма словами, то проходить на наступний етап, де аналогічним чином треба буде опрацювати інші складні випадки написання. У вправі подаються ті слова, у яких досить часто роблять помилку навіть старшокласники та дорослі люди. Наприклад, «асфальт» або «кігті». Третя літера в кожному з цих слів часто викликає труднощі, і лише точне знання правопису може тут допомогти. Ця вправа надає це знання та покращує його за рахунок практичного досвіду, аби в майбутньому дитина не робила помилок із цими складними випадками. Кожна вправа також супроводжується додатковим персонажем, який перебуває поряд із робочою зоною з цими словами. Цей персонаж посилює інтерактивний елемент вправи й робить її виконання більш цікавим для дитини.