Однорідні члени речення — це слова, які відрізняються лексично, але грають тотожну синтаксичну роль. Немає жодних обмежень на те, які члени речення можуть бути однорідними, а які — ні. Це означає, що такими можуть бути і присудки, і додатки — усе залежить від конкретного випадку. Під час виконання цього завдання дитина навчиться краще визначати, які члени речення є однорідними. Належність до певного типу членів речення є критерієм відбору. На екрані перед дитиною міститься кілька речень, які задля більшої зручності розміщено в різних робочих зонах над цією композицією міститься формулювання завдання, де вказується, речення з якими однорідними членами треба знайти та виділити цього разу. Наприклад, на одному етапі треба знайти речення з однорідними підметами, то в наступному треба відшукати речення з однорідними додатками. Учень має не просто знайти однорідні члени речення, а і зробити їхній синтаксичний аналіз. Звісно, потрібне речення може бути першим, однак, здебільшого дитині доводиться визначати синтаксичну роль однорідних слів у кількох реченнях. Це не лише надасть дитині потрібний досвід опрацювання таких конструкцій, а й дасть зрозуміти, коли доцільно використати однорідні означення, а коли більш ефективними для донесення думки речення є однорідні обставини.