Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Приголосних більше, ніж голосних не лише в абетці та звуковому складі української мови. Їх також найчастіше більше й у кожному окремо взятому слові. Однак, без голосних неможлива милозвучність, а вона вкрай важлива для української мови, яка визнана однією з найгарніших у світі. Здебільшого голосні з приголосними в словах чергуються, а якщо і збігається кілька приголосних разом, то рідко більше двох. Однак, під час зміни форми слова до кореня або суфікса приєднується інше закінчення, змінюється морфемний склад загалом. І часто нова морфема починається на приголосний, тоді як попередня на такий же звук закінчується. Аби запобігти збігу приголосних, деякі слова в українській мові зазнають спрощення — «зайва» приголосна просто випадає зі слова. У процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з такими випадками. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони, де міститься початкове слово. Під ним — питання, на яке відповідає нова його форма. Це може бути похідне слово, яке належить уже до іншої частини мови, або ж просто інший відмінок, число або час — це залежить від конкретного випадку. Для того, щоби дитина не заплуталась, початкове слово, а також питання, на яке має відповідати нова словоформа, виконані в різних кольорах. Дитина має змінити початкове слово так, щоби воно, маючи такий самий корінь, як і початковий варіант, відповідало на питання, написане нижче. Школяр знаходить відповідну словоформу або нове слово, після чого аналізує його з погляду буквеного складу. Учень має зрозуміти, чи відбувається в цьому випадку спрощення, чи випадає той чи інший приголосний. Відповівши ще й на це питання (адже завдання має два етапи виконання), дитина проходить на новий рівень вправи до іншого подібного випадку.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.20
Вибираємо слова, у яких відбулося спрощення приголосних
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися