Антоніми — це слова, що мають абсолютно протилежні лексичні значення. Загалом, знання антонімів є корисним, передусім, для розвитку вміння орієнтуватись у лексиці рідної мови, адже, знаючи одне слово, учень легко підбере інше, йому протилежне, що дозволяє краще розумітися на особливостях та відтінках їхніх значень. Однак, і в спілкуванні антоніми інколи використовуються. Наявність в одному реченні слів із протилежним лексичним значенням дозволяє краще підкреслити його думку, працюючи на контрасті та взаємодії протилежностей. У процесі виконання цього завдання дитина стикатиметься з такими випадками. На екрані перед учнем міститься зображення речення — іншого для кожного наступного етапу завдання. Спочатку дитина читає та аналізує його загалом, щоби зрозуміти ту думку, яку містить ця конструкція. Після цього дитина шукає та виділяє слова, що мають протилежні лексичні значення. Зробити це досить легко, адже в реченнях, де використовуються антоніми, часто вони мають смисловий наголос. При виразному читанні цих речень на антонімах акцентується особлива увага, і вони виділяються інтонаційно. Крім того, для того, аби визначити антоніми, необхідно вдатися до смислового аналізу. Антоніми в рамках одного речення завжди належать до однієї частини мови і, вірогідно, виконують одну роль у реченні, однак, усе ж головне — правильно проаналізувати внутрішній зміст кожного слова для визначення антонімічної пари. Коли дитина це зробить, то зможе пройти на новий етап до наступного речення. А для того, щоби більше зацікавити дитину у виконанні завдання, кожне речення супроводжується низкою малюнків. Ці ілюстрації зображують персонажів, котрі посилюють інтерактивний компонент завдання.