Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Антоніми — це слова, що мають абсолютно протилежні лексичні значення. Загалом, знання антонімів є корисним, передусім, для розвитку вміння орієнтуватись у лексиці рідної мови, адже, знаючи одне слово, учень легко підбере інше, йому протилежне, що дозволяє краще розумітися на особливостях та відтінках їхніх значень. Однак, і в спілкуванні антоніми інколи використовуються. Наявність в одному реченні слів із протилежним лексичним значенням дозволяє краще підкреслити його думку, працюючи на контрасті та взаємодії протилежностей. У процесі виконання цього завдання дитина стикатиметься з такими випадками. На екрані перед учнем міститься зображення речення — іншого для кожного наступного етапу завдання. Спочатку дитина читає та аналізує його загалом, щоби зрозуміти ту думку, яку містить ця конструкція. Після цього дитина шукає та виділяє слова, що мають протилежні лексичні значення. Зробити це досить легко, адже в реченнях, де використовуються антоніми, часто вони мають смисловий наголос. При виразному читанні цих речень на антонімах акцентується особлива увага, і вони виділяються інтонаційно. Крім того, для того, аби визначити антоніми, необхідно вдатися до смислового аналізу. Антоніми в рамках одного речення завжди належать до однієї частини мови і, вірогідно, виконують одну роль у реченні, однак, усе ж головне — правильно проаналізувати внутрішній зміст кожного слова для визначення антонімічної пари. Коли дитина це зробить, то зможе пройти на новий етап до наступного речення. А для того, щоби більше зацікавити дитину у виконанні завдання, кожне речення супроводжується низкою малюнків. Ці ілюстрації зображують персонажів, котрі посилюють інтерактивний компонент завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.12
Вибираємо у реченні антонімічні пари
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися