Дієслово означає дію або стан. Дія відбувається в часі, тож не дивно, що в дієслова є ця граматична категорія. Граматика української мови стверджує три часи: минулий, теперішній та майбутній. Минулий час означає дію, яка відбувалась до моменту мовлення. Теперішній час означає дію, яка відбувається під час цього моменту. Майбутній час означає дію, яка почнеться після моменту мовлення. Цей момент є загальним орієнтиром. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати часи дієслів без контексту, працюючи окремо з цими мовними одиницями. На екрані перед учнем міститься набір дієслів, які розташовано в стовпчик. Усі вони різні лексично, а головне — більшість із них мають і різний час. Під ними — набір умовних позначень, кожен із яких відповідає за певний час. Наприклад, червоним яблучком треба відмітити дієслово в минулому часі, жовтим — теперішньому, а зеленого — майбутньому. Поряд із робочою зоною міститься активна кнопка зі знаком питання. Натиснувши на неї, школяр побачить підказку — розшифрування значення цих позначок. Вони використовуються для того, щоб урізноманітнити візуальний ряд завдання, працюючи не зі скороченнями на кшталт «т. ч.» тощо, а з малюнками. Учень аналізує кожне слово. Первинний рівень аналізу — лексичний. Школяр дивиться, коли відбулася дія відносно моменту мовлення. Розмістивши символи відповідно до дієслів у формі того часу, який вони означають, школяр проходить на новий етап завдання. Поступово учень запамʼятовує типові для різних часів закінчення, переходячи на інший рівень сприйняття й навчаючись орієнтуватись за морфемами.