Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Словосполучення — наступний рівень сприйняття мовних одиниць після вивчення різноманіття слів, а відтак — це ще й наступний рівень опрацювання мови загалом. Тому для того, аби ефективно працювати з ним, важливо розумітися на структурі словосполучень так само, як раніше дитина вивчила структуру слова, вивчаючи його морфемний склад. Що ж до складу словосполучень, то він є досить простим. У кожному словосполученні виділяється головне слово. Відрізнити їх не так уже і складно: від головного слова до залежного можна поставити питання. Крім того, у словосполученнях найчастіше виражається певна ієрархія самостійних частин мови. Наприклад, іменник у називному відмінку завжди буде головним словом, а прикметник або числівник — залежним, так само, як у реченні такий іменник буде підметом, а прикметник або чисельник — другорядними членами; дієслово завжди буде головним, а прислівник або іменник у непрямому, тобто не називному, відмінку буде другорядним. Однак, слід бути уважним, і завжди перевіряти, яке слово є головним, лише за допомогою постановки правильного питання. Цим і займеться дитина в процесі виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони, де міститься пара словосполучень. Вони різні як за лексичним значенням слів, що входять до їхнього складу, так і граматично. Під ними міститься набір символів, які треба використати для того, щоб у кожному словосполученні позначити головне та залежне слово. Учень аналізує словосполучення послідовно та самостійно одне від одного. Знайшовши головне слово, дитина ставить над ним відповідний символ, а над залежним — інший. Коли дитина робить це згідно із завданням, то проходить на новий етап, стикаючись на кожному етапі з двома словосполученнями відразу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.3
Визначаємо головне та залежне слово у словосполученні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися