Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Писемна мова водночас і є паралельно з усною, і водночас нерозривно з нею повʼязана. Наприклад, один і той самий приголосний може бути твердим та помʼякшеним у різних ситуаціях; йотований голосний іноді може втратити компонент «й»; звуки іноді навіть можуть частково трансформуватись у певні перехідні форми, наприклад, голосний може набувати призвук тощо. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати специфічні випадки використання тих чи інших звуків залежно від обставин. На екрані перед учнем міститься кілька слів, що розміщені в стовпчик. Водночас вони не просто «висять» у робочій зоні, а мають цікаве оформлення, скажімо, вони розташовані на поличках торгової лавки, а поряд — додатковий персонаж, який має скласти компанію дитині у виконанні завдання, хоча ніяк практично підказувати або допомагати він і не буде. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоби вибрати, який звук повторюється у всіх цих словах. Цікаво, що всі вони вкрай різні як лексично, так і граматично. Обставини, які змушують той чи інший звук змінитись, теж різні. Наприклад, десь приголосна помʼякшується завдяки наявності після неї «ь», десь — завдяки йотованій голосній, а десь грає роль наявність «і», який теж завжди помʼякшує приголосний перед собою. Під стовпчиком зі словами міститься кілька варіантів звуків, серед яких є один, який є спільним для всіх цих слів. Дитина аналізує варіанти та слова, шукаючи в них збіги. Коли учень знаходить потрібний звук (котрий при поодинокому записі може виглядати дещо інакше, ніж у слові, наприклад, приголосний матиме рисочку над правим верхнім кутом, але в слові — ніколи), то проходить на новий етап завдання. Там треба буде опрацювати інший, спільний для кількох слів, звук.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.1
Визначаємо, який звук є спільним для кожної групи слів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися