Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Синтаксис – це розділ мовознавства, що вивчає речення та його складники. З вченням про частини мови синтаксис повʼязаний досить тісно, адже більшість членів речення відповідає на досить чітко окреслені питання, на які відповідають певні частини мови. Наприклад, підмет – частина граматичної основи речення, що відповідає на питання іменника в називному відмінку: «хто?» або «що?». Це означає, що у більшості випадків іменник у цій формі і є підметом. Що ж до синтаксичної ролі займенника, то тут все трохи складніше, адже займенник використовується для того, щоб, не називаючи предмет, явище, істоту, ознаку, число або кількість, вказувати на них. Займенник може бути підметом, якщо він замінює іменник у називному відмінку. Якщо ж займенник замінює іменник у будь-якій іншій відмінковій формі, то він грає роль додатка. У випадку, якщо займенник відповідає на питання «який?» або «чий?», заміняючи прикметник, то його синтаксична роль цього разу – означення. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати роль займенника у кожному конкретному випадку в реченні. На екрані перед учнем міститься зображення речення – іншого на кожному наступному етапі. У ньому міститься один займенник. Перш за все, школяр має його відшукати. Коли дитина знайде та виділить його, необхідно з-поміж всіх варіантів можливих синтаксичних ролей вибрати правильну для нього, ту, яку грає це слово у даному випадку. Дитина ставиться питання до займенника, аналізуючи його форму. Після цього учень виділяє потрібну назву члена речення, яким є займенник цього разу, і проходить на новий етап вправи. Там учень стикнеться з іншим випадком використання цих слів у реченні і новим займенником для синтаксичного аналізу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.11
Визначаємо роль займенників у реченні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися