Багатство української мови дає мовцям досить широкі можливості для вираження думок, ідей, почуттів. Одну й ту саму ідею можна виразити як лаконічно, так і більш поширено. Наприклад, ціле словосполучення іноді цілком можна передати одним словом — прислівником. Цим і займеться дитина в процесі виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься зображення персонажа, який промовляє ту чи іншу думку. Вона є досить багатоелементною, адже містить кілька слів. Це словосполучення, у якому може бути як два, так і три слова, можна замінити одним прислівником, і поруч є робоча зона, яка містить цілу низку слів, які претендують на те, щоб замінити собою це словосполучення. Учень аналізує лексичне значення прислівників послідовно, по черзі, після чого підбирає той один, котрий дійсно повністю відображає сенс цілої комбінації слів. Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап виконання завдання, де зіштовхнеться з іншим випадком скорочення кількості мовних одиниць завдяки грамотному використанню прислівників. Виконання цього завдання є досить цікавим. Здебільшого прислівник не має спільних коренів ані з одним зі слів у словосполученні, тому вся робота проходить на лексичному рівні, що досить цікаво саме по собі. Крім того, виконання цього завдання може значно розширити словниковий запас дитини, бо учень знайомиться з новими словами і для кожного підбирає лексичне значення. Крім того, це завдання демонструє широкі можливості, які має прислівник як частина мови, котру не так часто вживають у мовленні, як вона того заслуговує. А наявність персонажа, чию фразу учень і переробляє, робить вправу більш цікавою завдяки посилення інтерактивного компоненту механіки його виконання.