Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже знає, що тексти розділяються на кілька видів за метою висловлювання. Є тексти-розповіді, тексти-описи та тексти-роздуми. Однак, приналежність тексту до того чи іншого виду лише дозволяє зрозуміти загалом, якими є його особливі прикмети, на які сторони тексту там звертається особлива увага. Дійсно докладно, точно й індивідуально мету створення тексту може передати його ідея, тобто та головна думка, яка в тексті пропагується, яка доноситься до читача. І у процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься шукати таку мету для кожного нового тексту. На екрані перед учнем міститься зображення такого тексту, який дещо ускладнений за структурою, ніж попередні. Наприклад, він цілком може містити у собі діалоги, ускладнені синтаксичні конструкції тощо. Дитина читає цей текст та спершу визначає його тему. Лише потім дитина аналізує, що хотів сказати автор, що він намагався донести. Під робочою зоною міститься кілька варіантів ідеї тексту. Дитина порівнює кожен з власними висновками стосовно змісту. Після цього школяр вибирає потрібне формулювання мети створення тексту і проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Робота з основною думкою як з тим, задля чого було створено текст, є досить складною, адже це вимагає розвинених аналітичних здібностей від дитини, а головне – розуміння теми й того, що автор мав на увазі, створюючи текст. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.3
З'ясовуємо, з якою метою створено текст
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися