Наголос – інтонаційне виділення одного складу з-поміж інших у слові. Школяр вже знає, що кожне слово має лише один наголошений голосний звук і відповідно один склад. Більше того, існують норми наголосу, які стверджують будь-яку іншу вимову, тобто наголошення іншого голосного, неправильним. Однак, досить рідко, але це правило все ж порушується: в українській мові іноді зустрічаються слова з подвійним складом. Тобто це такі слова, які допускається вимовляти в двох варіантах наголосу, і обидва – правильні згідно з нормами української мови. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з такими випадками. На екрані перед учнем міститься зображення низки слів. На кожному етапі перед учнем міститься новий набір таких. Деякі слова в ньому дійсно можна вимовити по-різному, наприклад, ставити наголос або ж на перший склад, або ж на другий в залежності від обставин і бажання самого мовця. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати такі слова. Школяр аналізує кожне слово по черзі, послідовно та уважно читаючи. Якщо це потрібно, то варто прочитати ці слова вголос. Учень має спробувати для кожного слова хоча б два варіанти. Якщо обидва допустимі, це слово можна виділити. Коли школяр знайде всі слова з подвійним наголосом в межах одного етапу, то відразу пройде на новий рівень вправи. Слів з подвійним наголосом в українській мові досить мало, тож, рухаючись між рівнями завдання, дитина цілком може познайомитись якщо не з усіма ними, то хоча б з більшістю. Крім того, учень познайомиться зі словами, які часто помилково вважають такими, які допускають два варіанти наголосу, але це не є так. Завдяки цьому учень дізнається правила їхньої вимови і не буде робити помилок з цими словами в майбутньому.