Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Під час виконання цього уроку учень буде вдосконалювати свої навички працювати зі словосполученнями за схемами. Дитина має знати, що в словосполученні виділяють головне (те, від якого ставиться питання) і залежне слово (те, до якого ставиться питання). На схемі головне слово позначається хрестиком, а стрілка питання вказує на залежне слово.
    На екрані учень бачить дві дошки. Під ними розташовані чотири словосполучення. Дитина має знайти ті з них, які відповідають схемам на дошках. До кожної схеми підходить тільки один варіант. Потрібно перетягнути його на дошку під схему.
    Пройшовши всі етапи цього уроку, дитина актуалізує знання з теми «Словосполучення», навчиться працювати зі схемами, підбирати до них конкретні приклади і тренуватиме увагу та зосередженність.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.4
Підбираємо словосполучення до схем
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися