Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

 

Дитина вже знає, що важлива перевага схем для побудови речень із різними особливими структурами — це їхня універсальність. У цій вправі учню пропонується вже не вибирати одну схему з-поміж різних варіантів, а самостійно її утворювати. Акцент у виконанні завдання робиться на розділових знаках, які відокремлюють слова автора від прямої мови, адже досить часто діти роблять помилки у їхньому використанні. На екрані перед учнем міститься речення з прямою мовою — нове для кожного наступного етапу завдання. Під ним — каркас схеми, яка має відображати співвідношення слів автора та прямої мови в цьому реченні. Дитина аналізує фразу, відокремлюючи пряму мову та звертаючи увагу та розділові знаки, що були вжиті для цього. Далі серед варіантів пунктуаційних символів дитина вибирає потрібні та вставляє в схему, завершуючи її. Це дозволяє звернути увагу не стільки на зміст речення, скільки на засоби зв’язку в ньому, що важливо для самостійного написання речень із прямою мовою в майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.9
Створюємо схеми
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися