Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    В цьому уроці дитина не тільки відпрацює тему «Написання частки “не” з іменниками», а й згадає, що таке члени речення, і присудок зокрема.

   Не- з іменниками пишемо окремо, якщо у реченні «не» стосується іменника-присудка (Кров не вода, а серце – не камінь.). Учень повинен пам’ятати, що присудок — головний залежний член речення, який вказує на дію, стан, ознаку підмета і відповідає на питання «що робить підмет?» «що з ним робиться?» «який він є?» «хто він такий?» «що він таке?»

   Перед учнем на екрані розташована інтерактивна дошка. На ній три речення. Учень має прочитати їх, знайти присудки, проаналізувати  і натиснути на потрібний рядок. Програма одразу зарахує відповідь.

    Отже, під час виконання уроку дитина навчиться визначати складені іменникові присудки, визначати доречність написання іменника з «не» разом чи окремо, тренуватиме увагу.

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.17
Вибираємо речення, у якому іменник з не- є присудком
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися