Цей урок систематизує знання дитини з теми «Велика літера й лапки у власних назвах» і вдосконалить вміння розрізняти загальні і власні назви.
На екрані учень бачить розгорнуту книгу, на одному з її аркушів, ліворуч, знаходиться ілюстрація. Праворуч розташовані три варіанти написання одного словосполучення. Учень має вибрати те, яке написано правильно, і натиснути на нього.
Проходячи всі етапи цього уроку, шестикласник вчиться вибирати правильний варіант написання серед декількох, поповнює свій словниковий запас. Також це завдання тренує вміння аналізувати мовні явища та кмітливість.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки іменника;
- розуміє особливості відмінювання іменників кожної відміни, іменників, що мають форму лише множини;
- знає написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові, не- з іменниками, написання іменників-власних назв, правопис суфіксів іменників;
- знаходить іменники в реченні;
- визначає належність іменника до певного роду, відмінкову форму та число іменників;
- класифікує іменники за родами, відмінами, групами;
- доречно використовує іменники всіх числових та відмінкових форм;
- виявляє закономірності у правописі відмінкових закінчень іменників певної відміни та іменників, що мають лише форму множини;
- визначає в іменниках вивчені орфограми;
- помічає й виправляє граматичні та орфографічні помилки, обґрунтовує написання вивченими правилами;
- користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
- доречно використовує знаки пунктуації;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- правильно використовує розділові знаки для позначення прямої мови, назв творів та цитат з тексту;
- розставляє відповідні розділові знаки в кінці речення для позначення його емоційного забарвлення і мети висловлювання.