Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Хоча сполучники не мають лексичного значення і тому не можуть бути справжніми синонімами, вони можуть грати тотожні ролі у реченні, наприклад, сполучники “і” або “та”, які об’єднують синоніми або прості речення у складному. Це завдання дозволяє навчитися групувати сполучники за функцією у ігровій формі.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Е. Сполучник
L.7.1.a. Службові частини мови
L.7.3. Лексикологія. Фразеологія. Пряме і переносне значення. Образність мовлення
L.7.4.c. Розуміння зв’язків між словами, відтінків та нюансів у значенні слів
Учень/учениця:
- розуміє і пояснює роль сполучника в мовленні;
- записує правильно сполучники, пояснює їх написання правилами.
- знаходить сполучники в реченні;
- відрізняє їх від прийменників і часток;
- визначає види сполучників за будовою, способом використання у простому й складному реченнях;
- правильно пише сполучники; помічає й виправляє помилки в написанні їх;
- використовує сполучники у власних висловленнях, складаючи прості та складні речення;
- редагує речення, доцільно замінюючи сполучники синонімічними.
Учень/учениця:
- розуміє і пояснює функцію службових частин у лексичних конструкціях;
- розрізняє службові частини мови між собою;
- відрізняє прийменники від афіксів;
- дотримується правил написання службових частин мови разом чи окремо.
Учень/учениця:
- розуміє різницю між офіційним та неофіційним використанням мови, визначає пряме і переносне значення слів і фраз з використанням контекстних підказок;
- порівнює типи лексики за сферами вживання;
- розуміє та/або уточнює значення невідомих і багатозначних слів та фраз, виходячи з прочитання та змісту тексту, гнучко вибираючи з ряду можливих варіантів;
- демонструє розуміння образної мови, словосполучень і нюансів у значеннях слів;
- визначає, аналізує та інтерпретує фігури мовлення у контексті;
- узагальнює або конкретизує поняття і значення, добирає влучні слова і фрази, щоб досягнути потрібного ефекту;
- інтерпретує образну мову в контексті;
- розуміє та пояснює значення загальних ідіом, приказок та прислів'їв;
- використовує зв'язок між окремими словами (синонімами, антонімами), щоб краще розуміти кожне слово.
Учень/учениця
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та використанням їх для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розуміє значення простих аналогій та метафор у контексті;
- розуміє значення та взаємозв’язок слів з протилежними та схожими, але не однаковими значеннями, співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.7
Гра «Сполучники-синоніми»
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
