Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Прийменники – це службові слова, що вживаються у поєднанні із самостійними для зміни їхнього значення або набуття ними додаткових відтінків. Наприклад, саме прийменник вказує на місце положення одного предмета відносно іншого. Важливо лише використовувати прийменники правильно – і не лише на письмі, а й в усному мовленні, що й пропонує потренуватися робити це завдання, де потрібно з двох випадків вживання прийменників у мовленні вибрати правильний.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Д. Прийменник
7.УМ.1.2.В. Літературні норми української мови
7.УМ.2.1. Аудіювання матеріалів з декількох мовних одиниць, розуміння змісту текстів різних стилів та виконання навчальних завда
7.УМ.2.2. Загальне уявлення про мовлення як діяльність
L.7.1.a. Службові частини мови
L.7.5. Користування словами та фразами, засвоєними в результаті читання чи прослуховування
Учень/учениця:
- розуміє та пояснює роль прийменника в мовленні;
- записує правильно прийменники, пояснює їх написання правилами;
- знаходить прийменники в реченні;
- відрізняє їх від сполучників і часток;
- правильно поєднує з іменниками;
- аналізує тексти щодо правильності використання прийменників з відмінковими формами іменників;
- застосовує правила правопису прийменників;
- знаходить і виправляє помилки в правописі їх;
- складає речення з прийменниково-іменниковими конструкціями;
- редагує тексти, виправляючи помилки у використанні прийменникових засобів милозвучності мовлення (з-із-зі, під-піді-підо та ін.).
Учень/учениця:
- знає та розуміє поняття «літературна мова», «літературна норма»;
- знає норми орфоепічні, орфографічні, лексичні, фразеологічні, словотвірні, морфологічні, синтаксичні, пунктуаційні, стилістичні;
- спостерігає за мовленням, помічає порушення літературної норми;
- розрізняє поняття «літературна мова» й «діалекти», «просторіччя», «жаргон»;
- редагує речення й тексти, що містять порушення літературних норм;
- користується лінгвістичними словниками з метою вдосконалення власного мовлення.
Учень/учениця:
- обґрунтувує вибір стилю для розкриття в тексті;
- визначає на слух тему, основну думку тексту, складає простий план (визначає мікротеми, добирає варіанти заголовка);
- складає (вибирає з наданих) докладний усний переказ тексту, зокрема публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом);
- визначає на слух різні частини мови, що містяться в тексті;
- фіксує на слух порушення літературних норм і нормативної вимови;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії з його складовими з опорою на допоміжні матеріали.
Учень/учениця:
- знає і пояснює зміст понять мовлення, види мовленнєвої діяльності, спілкування усне й писемне, монолог, діалог, адресат мовлення;
- знає типи мовлення, наводить приклади відповідних висловлень;
- знає вимоги до мовлення, основні правила спілкування, найпоширеніші етикетні формули;
- володіє всіма видами і типами мовленнєвої діяльності;
- сприймає й опрацьовує інформацію, подану в різних формах;
- працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
- розрізняє офіційний та неофіційний стиль мовлення;
- застосовує на практиці основні правила спілкування.
Учень/учениця:
- розуміє і пояснює функцію службових частин у лексичних конструкціях;
- розрізняє службові частини мови між собою;
- відрізняє прийменники від афіксів;
- дотримується правил написання службових частин мови разом чи окремо.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні відповідні загальні академічні та спеціальні визначення, які є базовими для конкретної теми, виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.8
Правильно вживаємо прийменник у мовленні
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

