Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Деякі частки є формотворчими – вони беруть участь у створенні не цілого слова, а лише його форми: іншого відтінку значення при зміні тої чи іншої граматичної категорії. Інші частки є словотворчими – вони утворюють зовсім інше слово на базі першого, але змінюючи його лексичне значення докорінно. Це завдання навчить їх відрізняти між собою.
Пов'язані стандарти
                    
                    7.УМ.1.1.Є. Частка
                    
                        
                    
                    L.7.1.a. Службові частини мови
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       розуміє та пояснює роль  частки в мовленні;
-       записує правильно частки, пояснює їх написання правилами.
-       знаходить частки в реченні, відрізняє від інших службових частин мови;
-       аналізує тексти щодо використання в них часток як виражального засобу;
-       самостійно знаходить і виправляє помилки в правописі часток;
-       редагує тексти  щодо правильності використання  часток;
-       створює висловлення, правильно використовуючи частки.
                    Учень/учениця:
-       розуміє і пояснює функцію службових частин у лексичних конструкціях;
-       розрізняє службові частини мови між собою;
-       відрізняє прийменники від афіксів;
-       дотримується правил написання службових частин мови разом чи окремо.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            Ж.5
             
            Розрізняємо формотворчі і словотворчі частки
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
    Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
            
                