Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Дієприслівник може мати синтаксичну роль обставини способу дії. Якщо він ще й стоїть після присудка, то не виділяється комами. В інших випадках одиничний дієприслівник має виділяти комами з обох боків. Це завдання дасть можливість потренуватися в аналізі речень, де є дієприслівник, щоб розпізнавати випадки, коли його потрібно, а коли не потрібно виділяти розділовими знаками.
Пов'язані стандарти
                    
                    7.УМ.1.1.Г. Дієприслівник
                    
                        
                    
                    L.7.1.b. Самостійні частини мови
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;
-       розуміє та пояснює значення дієприслівника в мовленні;
-       записує правильно дієприслівники з вивченими орфограмами, пояснює правопис  їх  відповідними правилами;
-       знає правила вживання розділових знаків у реченнях з дієприслівниковими зворотами і одиничними дієприслівниками;
-       знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот у реченні;
-       відрізняє дієприслівник від дієприкметника;
-       визначає граматичні ознаки дієприслівника;
-       правильно інтонує речення з дієприслівниковими зворотами;
-       складає речення з дієприслівниковими зворотами, здійснює заміну їх підрядними реченнями;
-       виправляє помилки у вживанні й правописі дієприслівників;
-       складає монологи й діалоги, використовуючи виражальні можливості дієприслівників і дієприслівникових зворотів.
                    Учень/учениця:
-       формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
-       змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
-       розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
-       використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
-       розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
-       знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
-       знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            Ґ.6
             
            Розставляємо розділові знаки при одиничному дієприслівнику
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
