Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Наказовий спосіб називає дію, яка має відбутися за наказом, проханням або командою мовця, яка адресована іншому. Відтак відбувається комбінація морфем відповідно до особи дієслова. Це завдання дозволяє навчитися утворювати наказовий спосіб для різних осіб, тобто наказ, адресований, наприклад, другій особі множини, другій особі однини та першій особі множини.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Б. Дієслово
L.7.1.b. Самостійні частини мови
L.7.4.а. Будова слова як ключ до його значення
Учень/учениця:
- знає значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
- розуміє роль дієслів у досягненні точності, інформативності й виразності мовлення;
- знає й пояснює способи творення видових пар та часових і способових форм дієслів;
- знаходить дієслова в реченні; визначає їхні граматичні ознаки, належність до певної дієвідміни;
- використовує правильно форми дієслів у мовленні;
- правильно вимовляє дієслова й пише, обґрунтовуючи правопис відповідними правилами;
- конструює речення з дієсловами в усіх часових й особових формах, зокрема, вжитих у переносному значенні;
- редагує тексти, замінюючи повторювані дієслова синонімами.
Учень/учениця:
- формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
- змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
- розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
- використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
- розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
Учень/учениця:
- використовує загальновживані морфеми як ключ до значення слова;
- використовує зрозуміле значення кореня слова для визначення значення нового слова, створеного додаванням афіксів;
- змінює значення слів за допомогою додавання або вилучення афіксів до відомого слова;
- розуміє і визначає значення спільнокореневих слів;
- використовує значення окремих слів для розуміння значення слів, створених їхнім злиттям, створює нові слова цим способом.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.32
Утворюємо дієслова наказового способу
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
