Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Прислівник – самостійна частина мови, яка означає ознаку дії або стану. Вона не змінюється за граматичними ознаками, але компенсує це великою кількістю розрядів, які відповідають на безліч питань:«як?», «де?», «у який спосіб?», «коли?» тощо. Оскільки закінчень у них немає, впізнати прислівники за характерними закінченнями, як у випадку з тими ж прикметниками, не вийде, що ускладнює їх розпізнавання. Це завдання надає практику у виборі прислівників в реченні за результатами аналізу значення кожного слова.
Пов'язані стандарти
                    
                    7.УМ.1.1.Ґ. Прислівник
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;
-       розуміє роль прислівника в мовленні;
-       називає способи творення прислівників;
-       записує правильно прислівники, пояснює їх написання правилами;
-       знаходить прислівники в реченні, відрізняє їх від омонімічних і паронімічних частин мови;
-       утворює ступені порівняння прислівника; правильно наголошує прислівники;
-       помічає й виправляє помилки в правописі прислівників;
-       складає речення й мікротексти з прислівниками.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            Д.1
             
            Вибираємо прислівники в реченні
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
    Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
            
                
