Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Прислівник – самостійна частина мови, яка означає ознаку дії або стану. Вона не змінюється за граматичними ознаками, але компенсує це великою кількістю розрядів, які відповідають на безліч питань:«як?», «де?», «у який спосіб?», «коли?» тощо. Оскільки закінчень у них немає, впізнати прислівники за характерними закінченнями, як у випадку з тими ж прикметниками, не вийде, що ускладнює їх розпізнавання. Це завдання надає практику у виборі прислівників в реченні за результатами аналізу значення кожного слова.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Ґ. Прислівник
Учень/учениця:
- знає значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;
- розуміє роль прислівника в мовленні;
- називає способи творення прислівників;
- записує правильно прислівники, пояснює їх написання правилами;
- знаходить прислівники в реченні, відрізняє їх від омонімічних і паронімічних частин мови;
- утворює ступені порівняння прислівника; правильно наголошує прислівники;
- помічає й виправляє помилки в правописі прислівників;
- складає речення й мікротексти з прислівниками.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.1
Вибираємо прислівники в реченні
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

