Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
У дієприслівника є такі граматичні ознаки дієслова як вид і час. Ця вправа дозволить навчитися визначати їх у дієприслівника, що досить просто: вид похідної форми відповідає виду дієслова, від якого вона пішла, а час визначається за допомогою морфемного аналізу наданої одиниці мови (враховуючи дієвідміни) та аналізу лексичного значення речення, в якому воно є. Також це завдання навчить визначати синтаксичну роль дієприслівників.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Г. Дієприслівник
L.7.1.b. Самостійні частини мови
Учень/учениця:
- знає загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;
- розуміє та пояснює значення дієприслівника в мовленні;
- записує правильно дієприслівники з вивченими орфограмами, пояснює правопис їх відповідними правилами;
- знає правила вживання розділових знаків у реченнях з дієприслівниковими зворотами і одиничними дієприслівниками;
- знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот у реченні;
- відрізняє дієприслівник від дієприкметника;
- визначає граматичні ознаки дієприслівника;
- правильно інтонує речення з дієприслівниковими зворотами;
- складає речення з дієприслівниковими зворотами, здійснює заміну їх підрядними реченнями;
- виправляє помилки у вживанні й правописі дієприслівників;
- складає монологи й діалоги, використовуючи виражальні можливості дієприслівників і дієприслівникових зворотів.
Учень/учениця:
- формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
- змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
- розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
- використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
- розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.2
Визначаємо синтаксичну роль дієприслівників, визначаємо вид і час
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
