Навколишній світ дивовижний – у ньому незліченна кількість дійсно вражаючих явищ, загадкових процесів, химерних природних обʼєктів. У ході виконання цього завдання дитина розширюватиме свій кругозір, знайомлячись з визначеннями деяких з цих загадкових явищ природи. Слова грають дуже жаливу роль при вивчені навколишнього світу. Досвід однієї людини, навіть старшої, не може допомогти дійсно знати багато про що, і тим паче – досвід дитини. За допомогою мови і текстової інформації люди обмінюються досвідом, знаннями.
На екрані перед учнем міститься зображення явищ природи чи небесних тіл. Кожне з них – дивовижне у своїй царині, і хоча малюнки не можуть передати всю їхню вражаючу могутність, вони, однак, є досить деталізованими та симпатичними, аби дитина залюбки працювала з ними. Над картинками є звукова кнопка, з якою школяр вже працював на етапі аудіювання. Тут механіка виконання завдання тотожна: учень натискає на кнопку і чує текст. Він досить обʼємний і детально описує певне явище природи, однак, не називає його прямо. Школяр аналізує почуте та вибирає з-поміж картинок ту, що ілюструє цей текст. При цьому визначення того чи іншого явища надається у енциклопедичному стилі, ніби хтось читає дитині пізнавальну книжку. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічну послідовність дій, щоб визначити, про що говориться в новому тексті.
Оскільки у ньому це природнє явище чи небесне тоіло не називаються, варіанти досить сильно відрізняються між собою, тож навіть не маючи повних знань на цю тему, дитина зможе дати правильну відповідь, а потім знову натисне на кнопку і послухає визначення повторно, аби запамʼятати те, що її зацікавило.
Учень/учениця слухає і розуміє усне висловлювання; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті; кількість слів у реченні; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?); розуміє зміст тексту, який прослуховується; відновлює діалог.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.