Різноманіття завдань є дієвим способом зробити вивчення тої чи іншої теми дійсно цікавим для дитини. Адже без щирого інтересу до виконання та зацікавленості у результаті, не вдасться досягнути дійсно хорошого рівня підготовки. Ця вправа використовується для того, щоб закріпити знання, присвячені темі переносу слів у реченні.
На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нового речення. Воно є неповним – у ньому пропущено одне слово, яке має досить важливе значення (втім, у хорошому реченні зайвих слів і не може бути) для його сенсу. І учень згідно із формулюванням завдання має з-поміж кількох варіантів знайти слово, котрим можна це речення доповнити, завершаючи його. При цьому всі варіанти, представлені під реченням – то є одне й те саме слово, але в різних варіантах переносу. Критерій для вибору, таким чином, не смисловий, а саме морфемний. Учень має вибрати той варіант слова, який було перенесено правильно. Коли школяр ставить його на порожнє місце у реченні, то проходить на наступний етап завдання до аналогічного речення.
Речення супроводжується малюнками, які ілюструють описаний в тексті сюжет, тож дитині буде цікаво переміщуватись з рівня на рівень, виконуючи це завдання, адже кожен етап приносить щось нове та описує іншу маленьку історію. Варіанти ж переносу є досить простими для сприйняття, і вибрати правильний буде легко. Однак, завдяки цьому завданню школяр ще краще опанує тему переносу, і в майбутньому буде більш впевнено в ній розумітися.
Учень/учениця дотримується правил переносу слів із префіксами; вміє переносити слова зі збігом однакових приголосних на межі кореня і суфікса; правильно переносить з рядка в рядок слова зі збігом однакових приголосних звуків на межі морфем.