Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    У одному з попередніх завдань дитина вже займалась перетворенням слова, що належить до іменної частини мови, на дієслово. Ця вправа має з тим завданням дещо спільне, однак, за оформленням, рівнем складності та механікою виконання вона все ж відрізняється і досить істотно. У ході її виконання учень буде перетворювати іменники або інші слова на дієслова, при чому похідні дієслова утворюватимуться досить цікавим способом, за допомогою нетипових морфем. Не останню роль грає і сюжетна основа завдання.

    На екрані розміщено зображення фокусника, який є головним героєм вправи. Учень виступає в ролі його помічника, який допомагає артисту у перетворенні слів – тобто у виконанні найцікавішого номеру шоу-програми.  З одного боку від фокусника знаходиться первинне слово. З іншого – порожня робоча зона, куди треба перенести дієслово, котре має спільний корінь з першим, однак означає дію або стан та відповідає на питання «що робити?» чи «що зробити?». Важливо, що варіанти результату перетворення – то все дієслова. Тож завдання складніше, ніж здається на перший погляд. Над зображенням фокусника міститься формулювання завдання. Там названо, в якому часі має бути новоутворене дієслово. Учень аналізує та порівнює всі варіанти відповіді та вибирає те дієслово, яке, маючи спільний корінь з іменною частиною мови, представленою вище, має форму того часу, якого треба для цього етапу завдання.

    Коли школяр виконує це перетворення, то бачить, які саме морфеми у ньому приймали участь, що корисно для майбутнього опрацювання теми дієслів та імпровізованого словотворення, яким займатиметься дитина самостійно в ході мовлення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.14
Гра " Утвори дієслово"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися