Спорт відіграє важливу роль у житті людини. Перше за все, помірні заняття спортом дозволяють значно покращити стан здоровʼя, зміцнити імунітет, зробити дитину більш сильною, витривалою. Крім того, спорт – прекрасний засіб загартувати характер, адже він вимагає дисципліни та розпорядку. І нарешті, аргумент, який стає все більш актуальним за нинішніх часів – спорт дає можливість відчути приємну втому від справжньої фізичної праці. Зараз, коли навіть діти застрягають за екранами планшетів, де здебільшого вони далеко не вчаться, можливість нагадати їм про спорт як про спосіб активно та із задоволенням проводити час дуже важлива. Все це – у даній вправі.
На кожному етапі перед учнем міститься текстовий опис того чи іншого виду спорту – по одному на кожен рівень. Таким чином, рухаючись між етапами, школяр зможе познайомитись із тими видами спорту, про які знав дуже мало, та зацікавиться ними. Поряд з текстом міститься кілька малюнків, які безпосередньо повʼязані з цим видом спорту. Якщо йде мова про теніс, то поряд з описом – ракетка та мʼяч, якщо баскетбол – то відповідний мʼяч та кошик. Тож вгадати, про що йде мова, дитина може й за малюнками. Однак, в тексті міститься саме нетипова інформація про цей вид спорту: про кубок тенісу в Лондоні або лігу баскетболу США тощо. Під описом міститься каркас для назви виду спорту. Одна клітинка підходить для однієї літери. Школяр вписує потрібне слово і проходить на наступний етап.
Завдяки цій вправі учень не лише може зацікавитись спортом, а й тренує правопис, дізнаючись про те, як правильно писати щось на кшталт «баскетбол» (а не «баскедбол», як це часто помилково пишуть діти), «теніс» (в українській мові, на відміну від російської з однією «н») тощо.
Учень/учениця читає вголос доступні тексти цілими словами.
Учень/учениця виділяє у предметах, мовних одиницях істотні ознаки, розрізнює серед них головні і другорядні; порівнює предмети, мовні одиниці за різними ознаками; робить висновок-узагальнення; добирає факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.