Ця вправа, яка продовжує низку завдань, присвячених правопису, при чому вона має дуже великий акцент на ігровій складовій.
На екрані перед учнем зображена яскрава, багатоелементна та досить деталізована казкова ілюстрація. Вона демонструє роздоріжжя у типовій казковій країні: кілька стежинок, які ведуть в невідомі далі, а на перехресті – стовп з вказівками про те, куди саме ведуть дороги. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти правильну дорогу, яка буде найбезпечнішою. У завданні, формулювання якого знаходиться над малюнком, вказано, яким критерієм підбору має керуватись дитина під час вибору. Зокрема, безпечною дорогою буде та, яка називається правильно. Школяр вивчає дорожній вказівник, знаходить там напрямок, який було написано правильно, без помилок, і вибирає саме його – цим маршрутом в казковій країні найбезпечніше мандрувати. Коли дитина робить свій вибір згідно з критерієм, названим у формулюванні завдання (тож завдання слід читати після початку кожного рівня), то проходить на наступний етап. При цьому особливий наголос робиться саме сюжетній основі вправи. На ілюстрації є казкові персонажі, фортеці, темні ліси, тож вправа гармонійно вписана в малюнок, а не малюнок супроводжує вправу. Наявність же казкових героїв лише посилює цікавість дитини до правильного вибору стежки.
Вибрати ж потрібне слово з-поміж всіх варіантів досить просто, адже помилки у словах відносно очевидні, а правильне слово на їхньому тлі відразу виділяється. З іншого боку завдяки тому, що для учня ця вправа – перш за все, гра, випадки правопису, як і випадки помилок, дитина дійсно надовго запамʼятає.
Учень/учениця користується правилом перевірки написання слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції; застосовує правила перевірки написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, що перевіряються наголосом; пише слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і в кінці складу перед глухими відповідно до літературної вимови.
Учень/учениця знає і використовує правила правопису.
Учень/учениця розуміє відмінності між мовою і мовленням.