Ця вправа має сильний ігровий аспект, за яким замаскована тема вивчення абетки у більш складній формі, ніж це було досі. Перед учнем ставиться завдання: розмістити слова в алфавітному порядку. Опрацьовувати слід не лише першу літеру, а й всі букви по черзі, порівнюючи їх. Наприклад, якщо в алфавітному порядку треба розмістити «акація», «борошно» та «бароко», то першим йде слово, яке починається з літери «а», бо вона в алфавіті йде перед першою літерою двох інших слів. Але як треба порівнювати «борошно» та «бароко», якщо вони починаються з однієї і тієї ж букви? Відповідь така: за другою літерою. Якщо ж і третя в двох словах однакова, то порівнюють за четвертою, пʼятою – і так до кінця. Однак, необхідно памʼятати, що при аналізі літер порівнювати їх треба саме від першої до останньої.
Всі слова, з якими стикнеться дитина у ході виконання цієї вправи, повʼязані з темою їжі. З нею ж повʼязаний і малюнок. На екрані перед школярем міститься зображення магазинної полички, поряд з якою – покупець, що вже склав у кошик продукти. Завдання полягає у тому, щоб назви зображених продуктів знаходились на відповідних поличках у алфавітному порядку. Більшість слів починаються з однієї літери, а деякі – мають однакові другу та третю. Коли школяр, згадавши порядок букв в абетці, порівняє ці слова та розмістить їх правильно, то пройде на новий етап до подібного завдання з іншими назвами.
Учень/учениця відтворює український алфавіт; називає букви на позначення голосних і приголосних звуків, парних дзвінких і глухих приголосних; правильно називає всі літери; розташовує слова за алфавітом, орієнтуючись на другу літеру.
Учень/учениця знає і використовує порядок літер у абетці.