Ця вправа, як і попередня, дозволяє дізнатись щось нове про рослинний світ та природу загалом. Однак, у даному завданні значно більше уваги надається візуальному ряду та ігровому аспекту.
На екрані перед учнем міститься зображення деталізованого та багатоелементного малюнка. Чарівний персонаж, наприклад, ведмедик у плащі або свинка у сукні, прогулюючись рідним лісом, помічають різні рослини. Вони називаються їх і намагаються узагальнити. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб допомогти цим героям. Назва кожної рослини – це назва окремого виду, однак, вони також групуються і за іншими ознаками. Існує безліч видів дерев, але всі вони мають щось спільне, адже відрізняються від кущів та тим паче трав наявністю високого стовбура, покритого корою та чітким розподіленням коренів, стовбура та крони. Під малюнком міститься набір таких загальних назв. Учень, проаналізувавши малюнки, на яких зображені ці рослини, має зробити висновок, до якої групи вони належать: чи це квіти, чи це дерева, чи це кущі тощо. Коли школяр робиться свій вибір та переносить ілюстрації потрібне узагальнююче слово, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде зробити щось подібне, однак там персонаж буде іншим, так само як і рослини, з якими працюватиме.
Більшість дітей чули про назви рослин, однак навіть не знають, як виглядають деякі з них. Ця вправа успішно виправляє цю ситуацію, а різноманіття героїв та гарно намальованих рослин роблять завдання цікавим, завдяки чому школяр запамʼятає цей урок надовго. Хоча рослини зображені досить схематично, учень легко проаналізує і те, чим вони подібні, і те, чим відрізняються.
Учень/учениця виділяє у предметах, мовних одиницях істотні ознаки, розрізнює серед них головні і другорядні; порівнює предмети, мовні одиниці за різними ознаками; робить висновок-узагальнення; добирає факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.