Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа продовжує тренувати вміння працювати з лексичним складом дієслів. Цього разу акцент робитиметься на явищі антонімії. Варто зазначити, що антонімія є вкрай розповсюдженою у мові, і властивою для більшості самостійних частин мови, тож і серед дієслів. Антоніми – це пари слів, які мають повністю протилежне значення. У розумінні антонімії може допомогти синонімія як антипод – не лише тому, що синоніми за значенням близькі, а й тому, що синоніми часто утворюють цілі ряди таких слів, тоді як антонімів завжди лише два. Справа в тому, що антонімами не можуть бути слова «далекі за значенням». Для слова «любити» протилежним за значенням є лише «ненавидіти», тоді як інші дієслова, які означають активну негативну емоційну реакцію («зневажати», «нехтувати» тощо) мають своїх антиподів. Це робить антонімію прекрасним інструментом для того, щоб допомогти дитині краще орієнтуватись у словниковому складі дієслів та навчитись розбиратись у різних відтінках лексичного значення того чи іншого слова.

    На екрані перед учнем міститься зображення дієслова, котре знаходиться у робочій зоні поряд з кількома малюнками. Оскільки дієслово означає дію або стан, малюнки, які зображують предмети та явища, не можуть ілюструвати його безпосередньо, але те, що роблять або в якому стані знаходяться зображені обʼєкти, натякає на правильний підбір варіанту антоніма.

    Отже, варіанти дієслів знаходяться під малюнком. Учень має серед них знайти лише одне слово,  котре є протилежністю за лексичним значенням до наведеного. Граматично всі варіанти тотожні. Коли школяр знаходить антонім, він переносить його у робочу область і слово стає по інший бік від свого антоніма через тире.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.4
Підбіраємо антоніми до дієслів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися