Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Словосполучення є поєднанням двох слів, які належать до самостійних частин мови (різних або однієї й тієї ж – не важливо) за певними синтактичними законами та мають звʼязок як на рівні лексичного, так і на рівні граматичного значень. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься з поданих варіантів утворювати словосполучення, керуючись цими правилами звʼязку.

    На екрані перед учнем міститься два стовпчики зі слів. Перший – прикметники, другий – іменники. Слова у першому стовпчику слід розмістити так, аби кожен рядок був представлений повноцінним словосполученням. Для цього необхідно проаналізувати кожен іменник та зрозуміти, який з прикметників лексично правильно описує той предмет або явище, котре це слово називає. Також важливо орієнтуватись і на граматичне значення – іменник має категорії роду, числа та відмінку. Прикметники теж мають ці ж категорії, і у словосполученнях прикметники мають узгоджуватись тобто повторювати іменникові. Тож окрім того, щоб проаналізувати смисловий звʼязок між словами, також важливо, аби іменник та прикметник мали однакові рід, число та відмінок.

    Коли школяр знаходить прикметник до першого іменника, вибір залишається зробити між лише двома варіантами. Коли ж учень знаходить прикметник для другого іменника, то автоматично він знаходить і останнє словосполучення, адже інших варіантів не залишається. Тож виконати цю вправу досить легко, однак, вона є досить наглядною, аби учень побачив різні випадки узгодження іменників та прикметників в тексті та зрозумів, як саме цей звʼязок утворюється.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.5
Складаємо словосполучення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися