Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа продовжує вивчення теми чергування приголосних в різних словах. Цього разу формат подачі інформації робить акцент на різноманітті можливостей для заміни літер при зміні граматичного сенсу слова.

    На екрані перед дитиною міститься три слова. Всі три – неповні форми одного слова, якщо говорити про лексичне значення. Вони відрізняються відмінками або іншими граматичними категоріями, які виражаються у зміні суфіксів та закінчень. Ця зміна провокує додавання інших приголосних до кореня замість тих, що є в наявності в інших формах. Таким чином і відбувається чергування, мета якого – зберегти милозвучність слова та дати мовцю можливість використовувати це слово в розмові без складнощів для дикції. Словоформи неповні – в них пропущено саме ту літеру, яка чергується в залежності від форми. Варіанти кружляють навколо словесних каркасів, і завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перенести ці варіанти на свої місця. Тут головну роль відіграє візуальне оформлення вправи. Слова знаходяться на хмаринках, а літери виповнені у вигляді літаючих повітряних кульок, які загубились, тож хмарки та кульки знаходяться у хаотичному порядку. Гра з такими образами значно більш цікава для учня, ніж звичайна робота з буквами та словами. Коли дитина розміщує всі кульки у «свої» слова, то проходить на наступний етап завдання, де зіштовхнеться з новим набором словоформ.

    Загалом, ця вправа є досить простою для виконання. Учень, якщо він не впевнений у своєму виборі, має просто вголос прочитати слова – і природнє тяжіння до милозвучності підкаже варіант. Крім того, варіантів тільки три, як і словоформ, тож зробивши вибір щодо перших двох, місце третьої кульки стає очевидним.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.10
Ставимо літери на своє місце
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися