Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Світ рослин є не менш цікавим, загадковим та захоплюючим, ніж світ фауни, і у ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому.

    На екрані перед школярем на кожному етапі міститься зображення тексту з описом тої чи іншої рослини. Під ним – каркас для назви, адже в тексті вона не називається прямо. Текст є лаконічним і не надто великим, але змістовним. У ньому говориться й про культурне значення цієї рослини, тобто, що вона символізує, і про те, як її використовуються у господарстві, що  неї виробляють. Таким чином, учень, впізнавши рослину за характерними лише для неї особливостями, про які вже знає, дізнається й про щось нове. Кількість клітинок у каркасі для назви відповідає числу букв у цьому слові. Школяр, відгадавши назву рослини, вписує її у цей каркас – і проходить на наступний етап завдання.

    При цьому візуальних підказок учню не дається, тож ця вправа може вважатись більш складною, ніж попередня, тим паче, що в назвах рослин діти розбираються не так добре, як в назвах тварин. Тим не менше, ця вправа має приємне візуальне оформлення завдяки образам мандрівників, які з мапою та компасом мандрують землею та шукають корисні й гарні рослини. Ці персонажі, зображення яких змінюється на кожному етапі, посилюють інтерактивність вправи, що робить її більш цікавою для сприйняття. А школяр в свою чергу докладе більше зусиль, якщо буде виконувати завдання в такі «компанії». Важливо, що акцент при виконанні вправи робиться не лише на тому, аби дитина впізнала рослину за описом, а й на тому, щоб вона вміла правильно написати її назву, уникаючи розповсюджених граматичних помилок. Наприклад, «соняшник», а не «сонячник» тощо.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ч.4
Світ рослин
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися