За механікою виконання ця вправа майже тотожна одному з попередніх завдань, які були присвячені опрацюванню текстів.
На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення такого тексту, де абзаци були хаотично змінені місцями. Мета виконання – змінити порядок абзаців таким чином, щоб відновити цілісність повідомлення, надати думці більшої чіткості і тим самим – відновити текст, оскільки порядок речень у ньому є досить важливим, бо впливає на структуру. Якщо зачин поміняти місцями з основною частиною чи кінцівкою, втрачається логічний звʼязок між ними та послідовність у викладенні інформації. При чому, на відміну від попередніх завдань, підказок у вигляді плану тощо не буде – учень самостійно має знайти абзац, яким починається текст, а за ним – і всі інші до останнього, який підсумовує повідомлення.
Однак, важливим є тематика. Справа в тому, що всі тексти (а на кожному етапі буде новий) присвячені вишиванці – древньому атрибутові нашої народної культури, без якого Україна просто неможлива. Вишиванка – особлива стилістична манера зображення візерунків на сорочках та сукнях, яка розповсюджена фактично по всій території держави. Кожен регіон має свої характерні традиції вишиванки, крім того, візерунки мають сакральний та магічний зміст, тож використовуються як обереги та талісмани. Вишиванка – не лише святковий, а й щоденний одяг, який прекрасно доповнює і сучасний стиль. Кожен текст має свою тему, тож дитина дізнається багато відомостей про вишиванку та конкретних фактів про її історію та значення. Кожна вправа супроводжується й малюнком, на якому зображено персонажа у вишиванці, а робоча зона з реченнями оточена візерунками, що надає завданню відповідного настрою.
Учень/учениця виділяє у предметах, мовних одиницях істотні ознаки, розрізнює серед них головні і другорядні; порівнює предмети, мовні одиниці за різними ознаками; робить висновок-узагальнення; добирає факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй.
Учень/учениця знає і розуміє користь праці, охайності, наполегливості.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.