Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Зміна дієслів за часами є цілком природним явищем. Люди у спілкуванні описують події, котрі можуть відбуватись в різні часи відносно моменту мовлення. Традиційна граматика української мови виділяє три основні часи: минулий, теперішній та майбутній, що значно спрощує опрацювання даної теми, якщо порівнювати з англійською або іншими європейськими мовами, де часів значно більше, інколи – більше десятку. Однак, складність категорії часу дієслів в українській мові в тому, що кожен час має свої додаткові ознаки. Коли дієслово вживається в минулому часі, то набуває ознаки роду, здебільшого властивої іменним частинам мови. Коли дієслово набуває форми теперішнього або ж майбутнього часів, то змінюється за особами. А майбутній час до того ж може мати дві однаково правильні форми, які відповідають на питання «що робитиму?» та «що буду робити?». У ході виконання цього завдання дитина буде поступово розбиратись з цим різноманіттям форм та тонкощів вжитку дієслів.

    На екрані перед учнем міститься зображення словосполучення або речення – нового для кожного наступного етапу завдання. Місце дієслова у ньому порожнє – замість нього знаходиться каркас для слова, де кожна порожня клітинка підходить для певної однієї літери. Потрібне слово у неозначеній формі, тобто інфінітиві, знаходиться під реченням. Учень аналізує словосполучення, розуміючи з контексту, в якому часі відбувається дія, хто виконавець. Після цього неозначену форму дієслова слід змінити граматично відповідно до цих вимог та вписати у каркас для слова. Корінь залишається таким самим, а інші морфеми знайомі дитині завдяки, власне, мовному процесу. На новий етап школяр проходить після того, як доповнить фразу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.4
Вписуємо потрібне дієслово
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися