Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Граматична форма майже будь-якого слова, яке відноситься до самостійних частин мови, представляє собою комбінацію різних його категорій. Це стосується й дієслів. Категорії часу, особи, доконаності не існують ізольовано одне від одного. Дієслово у минулому часі отримає рід та число – і дійсно має ці категорії. Якщо ж дієслово має форму теперішнього або майбутнього часу, то має категорію особи, а про вид взагалі ніколи не варто забувати. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься вставляти у речення дієслово, що має правильні граматичні категорії, котрі повністю відповідають наданому контексту.

    На екрані перед учнем міститься зображення малюнка, на фоні якого міститься речення. Як воно, так й ілюстрація нові для кожного етапу завдання та зображують зовсім різні ситуації, обставини, героїв тощо. Це різноманіття не лише дозволяє працювати з великою кількістю дієслівних форм, а й привертає увагу дитини до наведеної теми. Школяр читає речення і бачить, що місце, відведене для дієслова, порожнє. Варіанти дієслів, які претендують на нього, знаходяться під малюнком. Всі вони спільнокореневі і фактично тотожні за ядром лексичного значення, але водночас з цим – відрізняються граматично. Перш за все, вони відрізняються за категорією часу, однак, навіть якщо два або більше варіанти належать одному часу, при чому тому, який підходить для речення, залишаються ніші категорії, властиві цьому слову, і за ними ці варіанти неодмінно відрізняються.

    Учень має проаналізувати контекст максимально уважно, щоб зрозуміти не лише те, коли саме відбувається описане (до, під час або після моменту мовлення), а й дізнатись, рід та число (для дієслів минулого часу) або особу (для дієслів майбутнього та теперішнього часів).

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.16
Вставляємо дієслово в потрібній формі
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися