Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа продовжує серію завдань, які присвячені тренуванню навичок роботи з інфінітивом – початковою, неозначеною формою дієслова. Ця тема є досить важливою, адже інфінітив істотно виділяється серед інших форм цієї частини мови і при цьому саме з нього все й починається – не дарма питання інфінітиву знаходяться у визначенні дієслова як частини мови. У ході виконання цього завдання дитина навчиться відрізняти неозначену форму дієслова від всіх інших. Якщо попередня вправа була присвячена опрацюванню інфінітива в реченні, то цього разу дієслова надають поза контекстом, як самостійні одиниці мови.

    На екрані міститься зображення малюнка. Він є центром фокусу уваги учня, але його призначення – естетичне. У його структуру вписано порожнє поле, куди слід перемістити дієслово-інфінітив. Варіанти ж знаходяться під малюнком. Вони є спільнокореневими, всі належать до дієслів, але серед них лише один – інфінітив. Учень має вибрати його. У цій вправі відбувається перевірка знань щодо рис інфінітиву. У формулюванні завдання, яке знаходиться над малюнком, нема інформації стосовно рис неозначеної форми. На відміну від попередньої вправи там не згадується навіть питання, на яке інфінітив відповідає. Натомість учень має сам згадати, на які питання може відповідати інфінітив, після чого перевірити – котре зі слів-варіантів відповідають на це питання. Коли школяр знаходить інфінітив, то проходить на новий етап, де буде інша ілюстрація та нові варіанти.

    Завдяки цьому завданню учень не лише закріпить свої знання про те, на які питання відповідає неозначена форма дієслова, а й те, як вона виглядає, який морфемний склад має. Це дозволить в майбутньому знаходити інфінітив швидко, ледь не з першого погляду.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.9
Вибираємо інфінітив
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися