Дієсловам, внаслідок їхньої своєрідності, властиві різні специфічні граматичні категорії, котрих нема в жодній іншій частині мови. Зокрема такою категорією є час. Вона відображається на морфемному складі дієслова, а головне – змінює значення та питання. Дієслова минулого часу відповідають на питання на «що робив?» та означають дію, яка відбувалась до моменту мовлення; дієслова теперішнього часу відповідають на питання «що робить?» і означають дію, яка відбувається водночас з моментом мовлення або ж дію, яка до моменту мовлення не привʼязана і відбувається «взагалі»; нарешті, дієслова в майбутньому часі відповідають на питання «що буде робити?» і означають дію, що буде відбуватись в майбутньому відносно моменту мовлення. При цьому кожна форма має свої особливості. Наприклад, лише у формі минулого часу дієсловам властива категорія роду, а дієслова в майбутньому час можуть мати дві рівноправні форми, які відповідають на відповідні питання: «що робитиме?» або «що буде робити?». У ході виконання цього завдання дитина лише знайомиться з таким пластом інформації.
На екрані перед учнем міститься перелік трьох часів поряд – дієслова. Вони розташовані хаотично, і завдання полягає у тому, щоб перемістити дієслова до назви того часу, в якому вони вжиті. При цьому біля назви часу є активна кнопка-підказка, що містить нагадування про питання, на які відповідає дієслово у формі того чи іншого часу. Ці питання є критерієм підбору: учень визначає, яке саме дієслово відповідає саме на нього – і переміщує це слово до цього часу. Коли школяр розташовує правильно всі дієслова, то проходить на наступний етап завдання до нового набору слів.
Учень/учениця має уявлення про дієслово як частину мови; впізнає дієслова в реченні, тексті, ставить до них питання; зв’язує з іменниками; розрізняє часові форми дієслова; ставить питання до дієслів різних часових форм; змінює дієслова за часами у формах доконаного і недоконаного виду (без уживання термінів) за допомогою питань: що робить? що зробить? що робив? що зробив?; розпізнає часові форми дієслів у тексті.
Учень/учениця утворює і доречно вживає форми часів дієслів.