Дієслова різноманітні. Вони можуть приймати різні форми часу, виду, особи, навіть роду (якщо йде мова про дієслова у минулому часі), і кожного разу змінюється морфемний склад, відтінок лексичного значення і питання, на яке це слово відповідає. Однак, серед всіх форм дієслова якби окремо стоїть інфінітив – невизначена, початкова форма, для якої є лише дві форми: доконаного і недоконаного виду. При цьому у визначенні цієї частини мови надаються саме питання «що робити?» та «що зробити?», що підкреслює: інфінітив є початковою формою для інших. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити його у реченні.
На екрані перед учнем міститься нове для кожного етапу завдання речення. Мета не змінюється – необхідно знайти дієслівний інфінітив. Для цього школяр аналізує кожне слово по черзі. У формулюванні завдання, яке знаходиться над цим реченням, вказано питання інфінітива. Тож воно і є орієнтиром для дитини. Школяр просто має знайти слово, котре відповідає на це питання – це і є потрібне дієслово. При цьому у реченні їх, себто дієслів, може бути й кілька, однак інфінітив – один. Коли школяр знаходить це слово, то виділяє його – і проходить на наступний рівень завдання до нового аналогічного речення. Кожне супроводжують малюнки – досить мініатюрні, тож на них центр уваги не зміщується, однак, разом з тим і виконані у приємному стилі, а тому вони вдало «розбавляють» словесно навантажену вправу.
Завдяки виконанню цього завдання учень не лише навчиться впізнавати інфінітив дієслова, а й також дізнається, в яких випадках його доцільно використовувати у мовленні.
Учень/учениця має уявлення про дієслово як частину мови; впізнає дієслова в реченні, тексті, ставить до них питання; зв’язує з іменниками; розрізняє часові форми дієслова; ставить питання до дієслів різних часових форм; змінює дієслова за часами у формах доконаного і недоконаного виду (без уживання термінів) за допомогою питань: що робить? що зробить? що робив? що зробив?; розпізнає часові форми дієслів у тексті.
Учень/учениця утворює і доречно вживає форми часів дієслів.