Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа має досить сильний акцент на ігровому аспекти та сюжетний складовій, однак, вона э досить важливою в якості тренажера для розвитку вміння орієнтуватись у часах дієслів та інших граматичних категоріях цієї частини мови.

    На екрані розміщено зображення багатоелементного малюнка, який має свою сюжетну основу. Учень допомагає персонажеві, який грає роль головної дійової особи, знайти зайве слово та помістити його у той чи інший обʼєкт. Наприклад, дитина може виступати в якості помічника русалки, яка хоче знайти певне дієслово та покласти його у мушлю. Всі ілюстрації яскраві та деталізовані, тож створюють позитивний настрій та стимулюють до виконання завдання. Варіанти слів знаходяться під малюнком. Головне у цій вправі – критерій вибору. Справа в тому, що майже всі слова під ілюстрацією мають щось спільне. По-перше, взагалі всі вони спільнокореневі, тож мають схоже лексичне значення. Відрізняються вони граматично. Три слова з чотирьох належать до одного часу, але відрізняються за родами або особами. Останнє ж слово є зайвим, адже має форму іншого часу, чим відрізняється від всіх. Ось це слово і має виділити учень, вказавши казковому персонажу з малюнка на нього.

    При цьому, виконуючи це завдання, школяр дізнається, як виглядають та який морфемний склад мають слова, що мають форму одного часу, але відрізняються за іншими категоріями: як змінюються слова в минулому часі по родам, а в теперішньому та майбутньому – за особами тощо. Це допомагає краще структурувати знання дитини, присвячені цій темі та підвищити рівень розуміння граматики дієслів загалом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.15
Знаходимо зайве слово
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися