Після того, як дитина вже розібралась у тому, яку роль грають розряди частин десяткового дробу, як на них впливають круглі числа при множенні та діленні, настає момент, коли треба зробити наступний крок у вивченні цієї теми, а саме – виконання типових прикладів на ділення з числами, які включають в себе значущі цифри, крім одиниці, як у діленого, так у дільнику. Таким є це завдання. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з десятковим дробом в якості одного або двох елементів і обовʼязковою дією ділення. Необхідно виконати цю дію і знайти відповідь на приклад. Власне, зробити це не складно: здебільшого дитині доведеться працювати з двоцифровими та одноцифровими числами, в тому числі і якщо це десяткові дроби. Оскільки механіка взаємодії між числами не змінюється в залежності від того, чи йде мова про цілі числа, чи про дроби, саме ділення не стане проблемою. Інша справа, щоб учень правильно визначив розрядність частки. Саме для того, щоб дитина напрацювала це вміння, всі варіанти відповіді, які знаходяться під виразом, мають правильну розрядність – залишається лише визначити, який з них дійсно є результатом обчислень. Наприклад, якщо «2,4» розділити на «8», то це все рівно, що розділити на це ж число «24», проте трійка знаходитиметься за нулем після коми, тобто частка виглядатиме як «0,3». Рухаючись між етапами цього завдання, дитина запамʼятовує, як взаємодіють розряди при діленні десяткових дробів на цілі числа, та те, скільки символів входить до частки і чому.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.